Esitelyssäplammeca Romexis®6.0–johtavan ohjelmiston uusi版本

11.05.2020
赫尔辛基

Täysin uudistettu versio Planmecan uraauurtavasta all-in-one ratkaisusta,Planmeca Romexis®-Ohjelmista,在nyt saatavilla。在整个巴拉那河上的ohjelmistoversiossa帮助了Pokäyttöisempi käyttöliittymäsekälaaja valikoima uusia työkaluja Ominaisuksia。

romexis_6_是_freedom_700px.jpg

Planmeca Romexis®6.0 tukee kaikkia hammaskuvantamisen tyyppejä 2D- ja 3D-kuvantamisesta CAD/CAM-työskentelyyn。奥耶尔米斯托在kaiken kattava ratkaisu kaikille erikoisaloille ja kaikenkokoisille klinikoille。Uuden ohjelmistoversion modernissa ulkoasussa ja käyttötuntumassa korostuu käytettävyys。Helppo naviginti, joka vaatii aiempaa vähemmän napsautuksia, sekä mukautettava käyttöliittymä virtaviivaistavat työnkulkuja。Ohjelmistoversio 6.0 ohjaa myös työnkulkujen luomista, minkä ansiosta ohjelmiston käyttäminen on alusta alkaen helppoa ja mukavaa。

Uuden ohjelmistoversion yhtenäinen kuvaselain häivyttää 2D- ja 3D-kuvantamisen välisen rajan。Kuvaselaimessa näkyvät potilaan kaikki kuvat, kuten 2D- ja 3D-röntgenkuvat, valokuvat, 3D-valokuvat, intraoraalijäljennökset, CAD/CAM-tapaukset ja jopa videot。Samasta näkymästä voi lisäksi käynnistää minkä tahansa kuvan tai jäljennöksen oton vain yhdellä napsautuksella。我很高兴见到你,我很高兴见到你。

Romexis 6.0-ohjelmistossa myös työkaluvalikoima laajenee ja Monipulistou。2D tutkimuspohjat ovat Uudistune帮助Pokäyttöisemmiksi。2D-ja 3D《纽约之音》中的塔卡斯泰拉·维耶雷卡(tarkastella vierekkä)出现在波纳杜西库努瓦萨(Ponnahusikkunoissa)的一个小镇上。索恩·托伊米马·索马托马蒂岛上的Lisäksi Romexis 6.0Planmeca Solanna™愿景-hoitovalaisimen kanssa。4千名儿童被纳入了完整的社会保障体系。这是一种潜在的蛋白石病,kollegoidenväliseen Konsultaatioion sekähoitojen dokumentoin。

Romexis®CMF手术-莫杜林·阿瓦拉·沃伊·苏尼特(moduulin avulla voi suunnitella)是一种手指或手指夹板。Romexis®植入指南-moduuliin on päivity Virtualinen hampaan poisto-toiminto,jaRomexis®微笑设计-moduuliin tekoälyyn pohjautuva automaattinen kuvanrajaus ja -suuntaus sekä parannellut fotorealtiset simulaatiot。AinutlaatuisenRomexis®牙科PACS-moduulin ansiosta Romexis-ohjelmistoa voi myös käyttää laitteesta riippumattomana kuva-arkistona ja sillä voi toteuttaa täysipainoista hoitosuunnittelua。Tämä hyödyttää erityisesti suuria hoito- organizaatioita, joilla on useita toimipaikkoja。

“Planmeca Romexis - ohjelmisto on täydellinen kumppani Planmecan laitteille, ja se sujuvoittaa niin kuvantamisen, diagnosoinin kuin hoitosuunnittelun työnkulkuja。Romexis on avoin ohjelmistoalusta, minkä ansiosta sillä voi tallentaa ja katsella kuvia myös kolmansien osapuolien laitteista。Se tarjoaa siis ennennäkemätöntä joustavutta ja vapautta。Romexis 6.0 -ohjelmiston uusi upea käyttöliittymä ja entistäkin parempi käytettävyys tekevät työskentelystä miellyttävää ja vaivatona ", kertoo Planmeca Oy:n digitaalituotteiden johtaja Helianna Puhlin-Nurminen。

利萨蒂埃托亚:
Helianna Puhlin-Nurminen,副总统
普莱梅卡公司数字成像与应用部门
普+358 20 779 5731
Sahkoposti:helianna.puhlin@planmeca.com

普兰梅卡奥雅普兰梅卡集团
Planmeca Oy on yksi maailman johtavista hammashoitolaitteiden valmistajista, jonka tuotevaliimiin kuuluu digitaalisia hammashoitokoneita, CAD/ cam - tuoteita, korkealaatuisia 2D- ja 3D-kuvantamislaitteita sekä kattavia ohjelmistoratkaisuja。Planmecan pääkonttori sijaitsee Helsingissä, ja sen tuotteita viedään yli 120 maahan。Planmeca在alansa suurin yksityisomistuksessa oleva yritys, joka在tunnettu urautavasta tuotekehityksestään ja muotoilustaan。我希望你能给我一个很好的解释。Yhtiön liikevaihto vuonna 2019 oli 770 miljoonaa euroa, ja se työllistää lähes 2 800 henkilöä mailmanlaajuisesti。
www.ilaona.com

Baidu